Tester strat ciśnienia w silniku BOSCH
Tester do szybkiego testowania szczelności systemów mechanicznych silnika
Tester strat ciśnienia silnika:
Strata kompresji może być spowodowana przez szereg czynników:
- defektów w głowicy cylindra,
- uszkodzenie uszczelki głowicy cylindra
- nieszczelność na zaworach lub na pierścieniach tłokowych
Często lokalizacja usterki trwa dłużej niż samo jej usunięcie i wykonanie niezbędnych napraw.
Z testerem strat ciśnienia firmy Bosch usterka jest szybko i dokładnie zidentyfikowana przyspieszając czas wykonania naprawy.
Zasada działania jest prosta: sprężone powietrze jest wprowadzane do cylindra a urządzenie umożliwia odczyt procentowego spadku ciśnienia odczytywanego na skali pomiarowej.
- Może być stosowany na wszystkich silników tłokowych i z tłokiem wirującym
- Wysoka przepustowość powietrza
- 270° skala pomiarowa
- Diagnozuje nawet małe różnice ciśnienia
- Strata ciśnienia może być mierzona i odczytana
Parametry techniczne:
- Spadek ciśnienia zakres pomiaru od 0%
- Spadek ciśnienia zakres pomiaru do 100%
- Wysokość 300 mm
- Szerokość 130 mm
- Głębokość 130 mm
Zakres dostawy:
- EFAW 210 Tester strat ciśnienia
- Wąż testowy wysokociśnieniowy
- Lokalizator górnego martwego punktu TDC
- Dysza do kalibracji testera
Wyposażenie specjalne:
- Złączka M18 x 1.5 (1 687 000 040)
- Zestaw złączek do silników Diesla M18 x 1.5 i M24 x 2 (1 687 010 016)
- Złączka M14 x 1.25 i stożkowe uszczelnienie (1 683 373 064)
- Złączka M18 x 1.5 i stożkowe uszczelnienie (1 683 373 065)
- Złączka M12 x 1.25 z uszczelnieniem płaskim (1 683 350 069)
- Złączka M12 x 1.25 do otworu świecy żarowej (1 683 356 117)
- zestaw do MB z silnikiem 602 DE 29 L 17