Dodano do schowka
advanced search
Product categories

  • Pakiet Zaawansowany A | SD | SIS | SDA | TSB | EBR | CoRe (licencja główna) umowa na czas okreslony 36 m-cy

    Pakiet Zaawansowany ESI[tronic] to kolejny poziom profesjonalnego wyposażenia stanowiska pracy z firmy Bosch. Oprócz pakietu Podstawowego ESI[tronic] dostępne są również podręczniki i instrukcje firmy Bosch oraz innych producentów. Usługa Connected Repair zapewnia historię serwisowania i konserwacji, a także informacje o naprawach, a każdą wizytę można dokumentować za pomocą aparatu w smartfonie.

    Informacje o pojeździe

    Ważne informacje podstawowe dla wszystkich ujętych pojazdów obejmujące typ modelu, moc znamionową, oznaczenie silnika i rodzaj napędu, a także zainstalowane systemy i przypisane informacje.

    Diagnoza sterowników

    Diagnoza stanowi centralny element: wyświetlanie zainstalowanych systemów i kodów usterek zapisanych w pamięci wraz z przebiegiem kilometrów w podsumowaniu, kasowanie kodów usterek, wyświetlanie wartości rzeczywistych i przygotowywanie ich w formie graficznej, uruchamianie nastawników, resetowanie okresów serwisowych, przeprowadzanie automatycznych testów, kalibracja czujników i systemów oraz adaptowanie komponentów.

    Secure Diagnostic Access (SDA)

    To centralna, zintegrowana i ustandaryzowana funkcja, która zapewnia szybki i łatwy dostęp do zabezpieczonych danych pojazdu za pośrednictwem ESI[tronic] 2.0 Online.
    SDA umożliwia warsztatom wykonywanie kompleksowych prac diagnostycznych w pojazdach wyposażonych w elektroniczne systemy z zabezpieczonym dostępem. Rozwiązanie jest stale rozszerzane o kolejne marki samochodów.
    Wraz z SDA firma Bosch oferuje proste, centralne rozwiązanie, które pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze — oraz sprawić, że warsztat będzie bardziej wydajny i konkurencyjny. W pierwszym etapie SDA zapewni dostęp do pojazdów VW, Audi, SEAT i Škoda. Ponieważ inni producenci pojazdów chronią swoje pojazdy przed nieautoryzowanym dostępem, dlatego zakres pokrycia marek przez SDA będzie stale rozszerzany. W tym celu Bosch jest w bliskim kontakcie z poszczególnymi producentami pojazdów, aby na czas wprowadzać fabryczne rozwiązania do SDA, oferując w ten sposób warsztatom najlepsze możliwe pokrycie samochodów.
    SDA umożliwia warsztatom kontynuowanie wykonywania kompleksowej diagnostyki pojazdów z zabezpieczonymi danymi diagnostycznymi bez żadnych ograniczeń. Od połowy roku 2021 nowa funkcja jest dostępna jako część oprogramowania diagnostycznego Bosch ESI[tronic] 2.0 Online. Po zarejestrowaniu każdy mechanik otrzymuje osobisty dostęp, umożliwiający mu w prosty sposób korzystanie z funkcji diagnostycznych za pośrednictwem SDA w pojazdach z ograniczonym dostępem.

    TSB Techniczny Serwis Informacyjny

    - Szybki dostęp do informacji o popularnych usterkach
    - Proste rozpoznawanie przyczyn
    - Typowe objawy usterki
    - Sprawdzone wskazówki

    Katalog części zamiennych

    Dostęp do pełnego katalogu części zamiennych Bosch, w tym numerów zamienników, biuletynów informacji serwisowych oraz instrukcji montażu.

    Naprawy oparte na znanych błędach online (EBR)

    Znalezienie właściwego rozwiązania w kilka sekund, w przypadku trudnych do zdiagnozowania usterek. Naprawy oparte na znanych błędach online (EBR) obejmują zestawienie usterek powtarzających się w kilku modelach pojazdów, w łatwych do odczytania rekordach danych. Ilekroć jedna z tych znanych usterek pojawia się podczas procesu diagnostycznego, program ESI[tronic] zaleca mechanikowi metodę naprawy, która została już sprawdzona w innym miejscu.

    Opcjonalne rozszerzenie

    Istnieje możliwość rozszerzenia zakresu funkcjonalnego pakietu Zaawansowany ESI[tronic] o „Schematy elektryczne systemów komfortu” lub „Plany przeglądów okresowych i informacje” z pakietu ESI[tronic] Mistrz.

    Connected Repair i Connected Repair Online

    Bosch Connected Repair łączy sprzęt diagnostyczny i recepcję warsztatu, aby przyspieszyć procesy realizacji zleceń. Zadania serwisowe są definiowane bezpośrednio w recepcji z klientem i natychmiast przesyłane do sprzętu na stanowiskach, gdzie mechanicy wykonują swoją pracę szybko i sprawnie. Identyfikacja pojazdu odbywa się tylko raz, a mechanicy mogą skoncentrować się na swoich zadaniach. Wszystkie wyniki, a nawet zdjęcia, są dokumentowane elektronicznie i zostają przesłane z powrotem i zapisane na lokalnie zainstalowanym serwerze.
    Wszyscy połączeni z siecią pracownicy mogą bezproblemowo i jednocześnie zobaczyć w jednej chwili harmonogram zleceń na żywo oraz status każdej pracy.
    Korzystanie z sieci Bosch Connected Repair oznacza, że spędza się mniej czasu przy każdym samochodzie, wykonując każdego dnia więcej usług i przeglądów w warsztacie.