Dodano do schowka
advanced search
Product categories

  • Zintegrowany wyświetlacz i wzmocniona obudowa

    Jest wyposażony w podświetlany wyświetlacz, który zapewnia mu wysoką użyteczność i bieżący dostęp do danych dotyczących trzech parametrów:

    • tryb komunikacji z jednostką wyświetlającą,
    • poziom napięcia akumulatora pojazdu, do którego jest podłączony
    • status pracy.

    Umożliwia także stały wgląd w procesy działania interfejsu: podaje ponad 40 komunikatów, które przekazują mechanikowi wszystkie informacje potrzebne podczas diagnostyki.

    Specjalnie wzmocniona obudowa z gumowymi profilami przeciwwstrząsowymi umożliwia zapewnienie certyfikowanego poziomu ochrony IP53 (odporność na kurz i zachlapania wodą). Jest zgodny ze standardem wojskowym testu upuszczenia MIL-STD 810G.

    TXT MULTIHUB jest również bardzo poręczny i estetyczny, dzięki specjalnej wytrzymałej konstrukcji i wysokiej staranności, z jaką został zaprojektowany.

     Łączność bez ograniczeń, prawdziwy MULTIHUB

    Interfejs wykorzystuje zaawansowane techniki łączności, umożliwiając mechanikowi obsługę każdego typu pojazdu, jaki spotkamy w warsztacie. Daje dużą elastyczność w pracy i natychmiastową reakcję.
    Interfejs komunikuje się z wyświetlaczem poprzez:

    • moduł Wi-Fi do operacji diagnostycznych z wykorzystaniem standardów CAN, CAN FD i DolP
    • kabel sieciowy (Ethernet) zarezerwowany dla operacji DoiP (IS013400)
    • moduł Bluetooth do tradycyjnej diagnostyki
    • gniazdo USB do wszystkich typów diagnostyki, w tym Pass-Thru (SAE J2534-1 i SAE J2534-2).

    CAN FD, do transmisji danych o dużej pojemności

    Protokół CAN FD (Controller Area Network FIexibie Data-Rate) umożliwia przesyłanie do pięciu razy szybciej, pakietów danych nawet o dużej pojemności. Dzięki TXT MULTIHUB zarządzanie tym standardem komunikacji jest proste i intuicyjne.

    Zintegrowany DolP, również bezprzewodowy

    |TXT MULTIHUB pozwala w łatwy sposób diagnozować pojazdy wyposażone w technologię DolP (Diagnostic over Internet Protocol). nawet po Wi-Fi. Ten standard, opracowany w celu zarządzania ogromną ilością elektroniki w pojazdach i dużą ilością przetwarzanych danych diagnostycznych, wymaga użycia połączenia opartego na protokole IP.