Zintegrowany wyświetlacz i wzmocniona obudowa
Jest wyposażony w podświetlany wyświetlacz, który zapewnia mu wysoką użyteczność i bieżący dostęp do danych dotyczących trzech parametrów:
Umożliwia także stały wgląd w procesy działania interfejsu: podaje ponad 40 komunikatów, które przekazują mechanikowi wszystkie informacje potrzebne podczas diagnostyki.
Specjalnie wzmocniona obudowa z gumowymi profilami przeciwwstrząsowymi umożliwia zapewnienie certyfikowanego poziomu ochrony IP53 (odporność na kurz i zachlapania wodą). Jest zgodny ze standardem wojskowym testu upuszczenia MIL-STD 810G.
TXT MULTIHUB jest również bardzo poręczny i estetyczny, dzięki specjalnej wytrzymałej konstrukcji i wysokiej staranności, z jaką został zaprojektowany.
Łączność bez ograniczeń, prawdziwy MULTIHUB
Interfejs wykorzystuje zaawansowane techniki łączności, umożliwiając mechanikowi obsługę każdego typu pojazdu, jaki spotkamy w warsztacie. Daje dużą elastyczność w pracy i natychmiastową reakcję.
Interfejs komunikuje się z wyświetlaczem poprzez:
CAN FD, do transmisji danych o dużej pojemności
Protokół CAN FD (Controller Area Network FIexibie Data-Rate) umożliwia przesyłanie do pięciu razy szybciej, pakietów danych nawet o dużej pojemności. Dzięki TXT MULTIHUB zarządzanie tym standardem komunikacji jest proste i intuicyjne.
Zintegrowany DolP, również bezprzewodowy
|TXT MULTIHUB pozwala w łatwy sposób diagnozować pojazdy wyposażone w technologię DolP (Diagnostic over Internet Protocol). nawet po Wi-Fi. Ten standard, opracowany w celu zarządzania ogromną ilością elektroniki w pojazdach i dużą ilością przetwarzanych danych diagnostycznych, wymaga użycia połączenia opartego na protokole IP.